طرفدارن باشگاه رئال مادرید

طرفدارن باشگاه رئال مادرید اطلاع از آخرین اخبار باشگاه و بازیکنان

طرفدارن باشگاه رئال مادرید

طرفدارن باشگاه رئال مادرید اطلاع از آخرین اخبار باشگاه و بازیکنان

طرفدارن باشگاه رئال مادرید-فوتبال اسپانیا-باشگاه رئال مادرید-الکلاسیکو-realmadrid-line up today

طبقه بندی موضوعی

جدیدترین اخبار رئال مادرید

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

‌رئال مادرید باید در روز 18 دی در ورزشگاه ملک عبدالله در شهر جده عربستان به مصاف والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برود

در این بازی قطعا گونچالو گدس مهاجم پرتغالی والنسیا حضور نخواهد داشت ، این بازیکن در حال ریکاوری از مصدومیتش است و قطعا به تقابل با رئال مادرید نخواهد رسید
 

آس : دلافوئنته سرمربی تیم المپیک اسپانیا فعلا علاقه ای به بردن راموس به مسابقات المپیک ندارد و ترجیح میدهد بازیکنانی که در قهرمانی یوروی زیر 21 سال نقش داشته اند را در لیستش قرار دهد

بازیکنانی نظیر سبایوس که از نظر او به راموس اولویت دارند.

مارکا:
بازیکنان جوانی که رئال مادرید و بارسلونا در دهه ی اخیر به خدمت گرفته اند ،رئال مادرید 104 میلیون یورو کمتر از بارسلونا هزینه کرده است در نظرسنجی مارکا درمورد اینکه کدام تیم در اینباره که عملکرد کدام تیم در جذب جوانان بهتر بوده 73% کاربران به رئال مادرید و 27% به بارسلونا رای داده اند.

مصاحبه جدید کریستیانو :

⁉️ شادی بعد از گلت و عبارت معروف  SIUUUU از کجا به وجود آمد؟

در رئال مادرید گفتنِ آن را شروع کردم! وقتی می بردیم همه می گفتند" SIUUU". من اولین بار شروع کردم و آن را گفتم. نمی دانم چرا. به طور طبیعی آن را گفتم. پیش فصل در لوس آنجلس بودیم و مقابل چلسی بازی کردیم. یک گل زدم و این حرکت را انجام دادم و گفتم: :SIUUU". مردم می پرسیدند چرا آن کار را کردی؟ نمی دانم. آن کار را انجام دادم و چرخیدم اما یک واکنش طبیعی بود زیرا همیشه گفته ام که بهترین چیزها ، طبیعی انجام می شوند

⁉️ بهترین گلی گه زده ای؟

همان گل به جیجی بوفون ، آن گل بسیار خاص بود. در یک استادیوم فوق العاده و مقابل یک تیم بزرگ. حاضران در استادیوم حریف مرا تشویق کردند. واقعا شب خاصی برایم بود

⁉️ جیجی بوفون آن شب به شما چه گفت؟

هر موقع با جیجی مواجه شدم و پیش آمد که با هم صحبت کنیم، او را انسان خیلی خوبی دیدم. قبل از آن هم انتظار داشتم با یک انسان خوب مواجه شوم. یک پسر خوب و مشوق. بعد از گل او به سادگی به من تبریک گفت. لحظه خیلی خوبی بود. به خوبی آن را به یاد دارم. همیشه دیدگاهم به جیجی این بود که آدم خوبی است و توانستم آن را با چشم خودم ببینم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی